maandag 15 april 2013

Hoesje voor tablet

Ik ben niet alleen maar bezig met de gebreide familie hoor!
Al lijkt het er soms wel op..zucht..ben NOG een Alex aan het maken voor het goede doel en Bea is ook in de maak.Vreselijk wat een hoop werk is dat!
Dus is het wel lekker om tussendoor even de haaknaald op te pakken.
Ook dit hoesje is "liefdewerk" .
Ik ga het cadeau geven aan een cliënt .
Om een mooie, nieuwe tablet te beschermen.
Ik heb het hoesje helemaal zelf ontworpen.
Het is gehaakt in vasten.
Alleen de bloempjes heb ik uit een boek, de tak en beestjes heb ik zelf bedacht.
Het ziet er fleurig en meisjesachtig uit!

                                                groetjes Pauline


6 opmerkingen:

  1. Ow, wat zal ze daar blij mee zijn! Dat heb je weer super gedaan. Heel vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet erg leuk en fleurig uit! Altijd handig een hoes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n prachtig hoesje en dat om cadeau te doen, zal die even blij zijn! Dat heb je echt knap gemaakt Pauline en dan die versierinkjes zelf bedacht, top!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen