donderdag 11 april 2013

Kleurspoeling

Nou, bedankt allemaal!
Dat was me wat gisteren!
Echt een toestand hier.
Maxima helemaal in tranen, Willem radeloos...
Al die kritiek op haar haar.
Bleek, kleurloos..saai, zet een hoedje op...
En dat ze wel 60 leek...dat was toch wel het ergste !
Maxi snotterde de hele sjerp van Wimpie onder.
Dus stuurde hij haar vandaag naar de kapper voor een nieuwe look, kleurspoelinkje erdoor en hehe, ze kan weer lachen!
En nu maar hopen dat het volk deze keer tevreden is...




                                             groetjes Pauline

10 opmerkingen:

  1. Jaaaa, ze ziet er idd stukken jonger uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha een echte democratie hier toch??
    en ja.. dit is veel beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oepssss das me toch ook wat....fijn dat ze er zelf zeer content mee zijn ( jaja ik ga er netjes van praten) ... en jaaaaaaaaaaaaaa ze ziet er nu als een veertiger uit :D Mooi gedaan en die oorbellen onder haar haar zijn ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat is veel beter. Zo kan ze wel naast haar mannetje staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kan er niks aan doen maar ze blijft me maar aan een oma doen denken.
    kan je haar haar niet gewoon los gooien zoals ze zo vaak heeft de laatste tijd/jaren?
    ik weet dat ik veel eisend ben maar als ze dan toch echt moet lijken dan vind ik die hoed ook nog steeds een optie.
    ja,ja,ik ben streng dit keer................
    groetjs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas Miek..het is een zeer officiƫle gelegenheid!
      Dan mag je als nieuwe koningin je haar niet losgooien!
      En volgens het boekje krijgt ze ook niks op haar hoofd...misschien wel een tiara??
      daar zit ik nog wel aan te denken.
      Ze is nu zoals de ontwerpster haar heeft bedacht..en ze blijft dus wat aan de saaie kant...Aan Willem viel meer eer te behalen deze keer!

      Verwijderen
    2. tja, meestal is hij de saaie piet, als dit maar geen voorteken is voor z`n koningschap.
      misschien gaan we nog met open mond kijken en luisteren naar hem..........;-)))))
      groetjes

      Verwijderen
  6. Ziet et leuk uit, hoor, geinig opgelost!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt het creatief opgelost ;)
    Psst: ik ben verhuisd naar een nieuw adres: kersenbloesems.com

    BeantwoordenVerwijderen