maandag 8 april 2013

Koning Alexander

"Koning Alexander heeft een hele mooie kroon, hij zit ermee aan tafel op de bank en op zijn troon..."
Haha, dit liedje zit nu al vanaf het weekend in mijn hoofd!
Het is gemaakt door Marianne Busser en Ron Schroder en ik ga het de mensen op mijn werk leren.
Alleen ontbreekt de kroon wel in het boekje van de gebreide familie...
Daar moet ik misschien nog wel wat op verzinnen.
Of zou Alex geen kroon krijgen??

In ieder geval kan iedereen weer met een gerust hart kijken naar mijn creatie.
Willem Alexander is keurig aangekleed!
Compleet met de hermelijnen mantel.
Hij is nog even alleen maar Maxima is al onderweg...

                                                 groetjes Pauline



7 opmerkingen:

  1. O gelukkig dit kijkt toch wel weer beter. Het is ook nog geen weer om naakt te gaan zonnen. Dit past veel beter bij een koning.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo ziet hij er al heel wat zediger uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n mooie prins Paulien, hij ziet er geweldig uit! Die mag hier ook eens langskomen op weg naar Maxima, echt stijlvol aangekleed zo met zijn mantel, nu nog zijn kroon en hij mag er wezen! Knap gedaan.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahah geweldig!! maarrre.. een kroontje is toch wel makkelijk zelf te verzinnen??
    zomaar even uit het blote hoofd..
    1e toer lossen, 2e toer vasten, 3e toer 5 lossen en dan 1 vaste (steeds 2 steken overslaan
    4e toer alle lussen samenhaken met 1 vaste.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha niet letterlijk nahaken hoor.. ik weet immers niet hoe groot het hoofd van deze prins a.s. koning is!!!

      Verwijderen
    2. Dank je wel!
      Ga ik dus toch uitproberen hoor!Ik pas het wel aan het hoofd aan.
      Ik vroeg me alleen af OF hij dus ook echt een kroon op krijgt 30 April...ik heb geen idee.
      En IS er eigenlijk wel een kroon???
      Of alleen maar een tiara....

      Verwijderen
  5. mo zo schone zeg !!!!!
    en draagt de koning een kroon of niet
    hij ziet er alvast heel koninklijk uit , super !!

    BeantwoordenVerwijderen