woensdag 10 april 2013

Maxima

Jawel, daar is ze dan!
Vergeleken bij Willem is ze ietwat saai.
Maar ze mist dan ook nog haar sjerp.
Ik moet nog op zoek naar een donkerblauw lint.
De haren heb ik iets meer naturel gedaan dan bij het voorbeeld, ik vond geel met bruin niet zo mooi.
Dus heb ik verloopgaren gebruikt.
Voor de jurk heb ik effectgaren genomen.
Alles nog steeds uit de voorraad!
Nu wordt het tijd voor Beatrix.
Daar moet ik alleen nog lila/paarse wol voor hebben die geschikt is voor naalden 3.
Dat gaat speuren worden.( heb ik helaas niet)
Ze zijn zo leuk om te breien, alleen het afwerken is een klus waar je veel geduld bij moet hebben.






                                                         groetjes Pauline

8 opmerkingen:

  1. Een mooi stel, het komt vast helemaal goed met Maxima als ze haar sjerp heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn er al helemaal klaar voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kan je maxima geen hoed op geven?
    ben je van haar haar probleem af en ze is wat minder flets.
    groetjes
    ps,ik blijf lachen om de familie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel knap gedaan maar euhmmm los van al je vaardigheden en creativiteit.....ze ziet eruit alsof ze al 60 issssssssssssss LOL! Bad hairday? hihihii

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaaaaaa.. ze vraagt om een jolig hoedje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een knap stel hoor Paulien! En met die sjerp zal ze helemaal in stijl zijn, misschien ook een kroontje of een hoedje of iets in der haar?
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen