dinsdag 23 april 2013

Nog meer oranje !

De oranjekoorts heeft echt bezit van me genomen! :)
Inmiddels heb ik nu 50 oranje kroontjes gemaakt om uit te delen op het Oranjefeest dat wij Vrijdag houden op de dagbesteding.
Totale kosten? Ongeveer 3 euro..en daar heb je dan een hoop lol van!

Van een lieve vriendin kreeg ik onlangs een "nieuwe mobiel".
Dus daar moest gelijk een passend hoesje voor gehaakt worden!
Juist...in onze kleuren.

De leuke vlaggetjeslijn heb ik gekregen van onze Produktiegroep.
Die ga ik nu maar eens heel gauw voor mijn raam hangen!
Met Willem en Maxima eronder.
Eens kijken of ik vanavond de moed kan vinden om Bea eens in elkaar te naaien.


                                      groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Ik blijf me verbazen over jullie oranjegevoel, dat kan je je hier niet voorstellen :) in België. Maar ik heb bewondering voor jullie dat jullie er zo voor kunnen gaan en zo opgaan in jullie koningshuis!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nou Rita..niet iedereeeeen in Holland doet eraan mee hoor, en ik ben gewoon een beetje gek!

      Verwijderen
    2. In België heet het koningshuis toch ook niet "van Oranje Nassau", logisch dat jullie geen oranjegevoel hebben :p

      Verwijderen
  2. Volgens mij moet je dringend opzoek naar oranje paracetamolletjes... :p Je bent in ieder geval wel lekker bezig Pauline, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihihi oranje boven♪♫

    goed aan de slag ben je gegaan

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat oranjegevoel is zo geweldig hé! hebben wij hier niet ...
    veel plezier met die oranjegekte!

    BeantwoordenVerwijderen