zondag 7 april 2013

Oeps!!!!

Handen voor je ogen!!
Dit is niet geschikt voor gevoelige kijkers...haha.
Want zie hier: de blote koning!
En dat hij daar niet blij mee is laat hij wel merken...
Gelukkig voor hem is hij inmiddels keurig in het pak gestoken, maar dat bewaar ik voor de volgende keer, het is nu te donker voor een goed foto en de batterijtjes van de camera moeten ook dringend opgeladen worden.

Vandaag een heerlijke en gezellige dag gehad!
Ik ben samen met Tania naar de Patchwork en quiltdagen in Rijswijk geweest.
Het was fijn elkaar weer gezien te hebben.
En ik heb er erg leuke viltspulletjes gekocht!
Waar ik voorlopig helemaal geen tijd voor heb...ik heb nog een hele familie te breien!!

                                             groetjes Pauline

7 opmerkingen:

  1. Haha, lol, doet me denken aan het verhaal van de "Kleren van de keizer". Maar ik hoop voor jullie Willem-Alexander dat hij met de troonsoverdracht een net pak krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohja, pas maar op, dat je door blogger niet wordt geblokt wegens onzedig materiaal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij heeft zijn handen toch heel netjes voor zijn edele delen? Bovendien waren de borsten die Esther had gehaakt heel wat erger...haha

      Verwijderen
  3. Dit is natuurlijk wel koningshuis-schending, oei oei!
    (maar ik vind het stiekem wel erg grappig)
    Ik betwijfel wel of die van echt vlees en bloed er ook zo mooi uit ziet in zijn nakie... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ahahha ik moet zoooo lachen om je blote koning.. en om de reacties hierop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaat wel moeilijk ... met mijn handen voor mijn ogen typen .... en dus kijk ik stiekem toch hihihihihi

    Willem mag ook wel een beetje zon gaan pakken voor een kleurtje hihihihi hij is wel pips zo in zijn naakte bibs... leuk!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lastig hé, als je nieuwe spulletjes koopt en die moeten nog even wachten om mee te starten :) Ik ken dat, dan gaan die ogen steeds weer daar naartoe en jeuken je handen verschrikkelijk! Dus snel de familie maken en de familie dan ook aankleden liefst en dan mag je starten Paulien!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen