maandag 29 april 2013

Olli !

Dit weekend was mijn zus met haar gezin in Blijdorp.
Daar stond een enorme Olli, de mascotte van Feyenoord.
Maar ja, die knuffels die ze ervan verkopen zijn erg duur.
Dus riep ik: o, maar die kan ik ook haken hoor.
En je snapt het al, ik had gelijk een klant!
Mijn jongste nichtje kan ik hier dus erg blij mee gaan maken.
Olli was in 2 dagen af.
De ogen waren nog het meeste werk, ik heb houten kralen gebruikt en die wit geverfd.
Terwijl ze lagen te drogen op een krant kwam poes Miesje eraan en ging ermee voetballen!
Ik kon ze nog net redden.
Het patroon kan je vinden via Blij dat ik brei

groetjes Pauline

9 opmerkingen:

  1. En weer een kind blij!
    Je hebt er een mooie Ollie van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook net klaar voor een collega maar vind nog niet de goede ogen. Heb helaas ook geen houten kralen anders was dat wel een goed idee. Ook geen verf in huis dus dat schiet ook helemaal niet op. Gewoon nog verder zoeken dus. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Olli, ik geloof best dat je nichtje blij is ermee! Misschien volgen er nog wel kandidaten :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwwwwwww die is geweldig meis!!!
    Ben helemaal weg van Olli :-)

    (nou blijkt dat laatste wel heel gevaarlijk te zijn als Amsterdamse die absoluut niks met voetbal heeft hihihihihi - werd laatst belaagd op facebook of ik het wel zeker wist hahahahahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh hij is geweldig Pauline!
    Voetbal is hier in huis een vies woord, maar Olli vind ik erg leuk. Ik zal eens even informeren of Olli bij Apie mag wonen, anders maak ik 'm lekker voor mezelf :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!!!

    ik denk dat ik er binnenkort ook ff mee aan de slag ga. Mijn kids vinden Olli helemaal gewelidg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig!!! miesje vond dat blijkbaar ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen