dinsdag 2 april 2013

Truitje

Voor mijn dochter heb ik dit truitje gebreid.
Lekker met naalden 10 en dubbele draad.
Het garen kocht ik bij Zeeman en bestaat al uit een dubbel draadje.Ik had maar 2 bollen nodig! ( totaal dus maar 3 euro betaald).
Het patroon haalde ik uit een breiboekje van de Action dat ik van haar voor mijn verjaardag kreeg.
Het was snel klaar.
De hals is met vasten gehaakt in een V.
Het is een kort truitje.
Ze heeft het al aan gehad en is er blij mee. Het draagt lekker soepel!




                                                           groetjes Pauline

7 opmerkingen:

  1. mooi hoor en wat een plezier heb je er van als ze er zo blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Daar heb je vast een berg knuffels voor gekregen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!!!!! Zal ze onwijs blij mee zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk truitje! ik vind die kraag leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahahaha heksssss heb je die wol ook ontdekt??? Ik heb hem ook :P en jaaaa het lijtk alsof de bol maar niet op wil gaan en is heerlijk zacht :D
    Dus snap heel goed dat je dochter er blij mee is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, wat een leuk truitje! geloof direct dat ze daar heel blij mee is

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk truitje Pauline, zou het zelf wel willen! Knap gedaan :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen