zaterdag 20 april 2013

Union Jack

In al het koningsgedruis even naar een ander koningsland ( alhoewel de beste kroonprins aldaar gaat de troon waarschijnlijk nooit krijgen)....mijn dochter de Engeland-freak was afgelopen dinsdag jarig..werd al 16!!!!...dus wekenlang heb ik gestoeid om een engelse vlag te haken. De voorbeelden die ik kon vinden waren of niet mooi en het enige mooie was een betaald patroon. Door er veel naar te kijken...en maar weer zelf proberen en een aantal proeflapjes verder...
tadaaaa:






De achterkant kreeg granny's en de knopen zorgen ervoor dat ik het kussen eruit kan halen zodat hij ook eens gewassen kan worden ;)

Van onze lieve haakheks P kreeg ze ook een Engeland-pakket met vele kadootjes en borduursels.

Nog ruim 3 weekjes en dan gaat dochterlief naar Londen.....ben benieuwd hoe ze het gaat vinden..

Fijn weekend, groetjes Esther

5 opmerkingen:

  1. Knap gedaan hoor, echt wel goed gelukt en dan die achterkant vind ik zeker even mooi!
    Zal die even blij zijn met haar "engelse" pakjes :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Ze zal er heel blij mee geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk en orgineel cadeau :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tolles Kissen, sieht schön aus.

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen