vrijdag 17 mei 2013

Boekje en bolletjes

Wat doe je als het steeds zo regent?
Nou, je er in ieder geval niet druk over maken!
Ha, is er een beter excuus om lekker op de bank te gaan zitten met een kop thee en een haakwerkje?
En dus schafte ik mijzelf vandaag een nieuw boekje aan en wat bolletjes wol.
Samen met het maken van plannen voor de zomervakantie ( weer of geen weer ), heb ik het prima naar mijn zin hoor.
De bolletjes heb ik niet gekocht om de beertjes mee te haken, daar heb ik andere plannen mee.
Grijs MOET gewoon in mijn voorraad want dat is handig voor Ollies en muizen.
Babywol is heerlijk zacht en daarmee wil ik het vestje van de vorige keer nog eens gaan haken in een kleiner maatje.
En die mooie blauwe katoen heb ik nodig voor weer een ander patroontje...iets voor als eindelijk die zon eens echt zijn best gaat doen.
Zo is de voorraad dus weer groter geworden..haha, ik had ook echt niks meer in huis!
Dat boekje is nieuw in de winkel ( euroland) en ik kon het niet laten liggen voor die prijs.
Vooral omdat er een leuk bruidspaar in staat en ik iemand ken die dit jaar gaat trouwen.
Allemaal verantwoorde aankopen dus!

Fijn pinksterweekend!

groetjes Pauline





12 opmerkingen:

  1. Hè gelukkig, dat het allemaal verantwoord is, ik schrok al :-p
    Ben je van plan om een bikini te gaan haken? Ik zou er dan niet mee gaan zwemmen als ik jou was hoor :-D
    Kruip jij maar lekker op de bank met wolletjes en boekje, dan zien wij hier vast wel de mooiste creaties verschijnen t.z.t. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neeee, ik ga echt geen bikini haken! hahaha, durf er al jaren geen 1 meer aan, ben ietwat getekend door het krijgen van 3 kinderen. Dus nee, je hebt het niet geraden maar bent wel in de buurt, even geduld, moet eerst nog 2 ollies haken en dan komt de rest wel!

      Verwijderen
  2. Ik heb dat boekje van de week niet gezien bij Euroland. Jammer want hij lijkt me wel,leuk. Niet dat ik,niks meer heb liggen hoor. Maar dat hebben we allemaal geloof,ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. duizelig,misselijk,steken in mijn buik....dus ik doe niet veel....voel me belabberd en dochterlief ligt ziek in bed,dus wat dat betreft maakt het weer niet uit voor mij vandaag....al denk ik dat het allemaal door het belabberde weer komt dat er weer van alles heerst:-(Jij kan in elk geval een hele beren familie gaan haken!;-)Veel plezier en fijne Pinksterdagen.....ik kruip zo nog maar even op de bank met mijn e-readertje en een goed boek,haken heb ik nu even de puf niet voor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk doe jij alleen maar verantwoorde aankopen!
    Dat doen we toch allemaal ;-)
    Een mens kan gewoon niet zonder een voorraadje, je weet maar nooit.
    Heel veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha verantwoorde aankopen!! dat vraagt toch niemand??
    das alleen jezelf voor de gek houden!
    gewoon garen kopen omdat het zo onweerstaanbaar mooi is, zacht is, veel is, diehebiknogniet kleur heeft.. is allemaal geoorloofd hoor!!!
    je wordt er toch ontzettend blij van .. als haakfanaat?? das een goeie reden !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi, natuurlijk houd ik mijzelf voor de gek!
      Moet toch een reden verzinnen om mijzelf te verwennen terwijl mijn zolder al vol ligt met dozen en tasjes vol wol...Gek toch dat je nu nooit de kleur hebt die je voor iets wil gebruiken he? ;)

      Verwijderen
  6. Ha ha, ik doe ook alleen maar verantwoorde aankopen, vind ik zelf altijd achteraf ..... ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geniet maar lekker van je aankoop
    liefs jenneke

    heej is de achtergrond anders hier of was het me nog niet opgevallen hihi mooi
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk zijn dat verantwoorde aankopen. Wij creatieve dames doen niets anders... ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt wel verantwoorde aankopen hoor Pauline! Je moet toch zien dat je voorraad genoeg in huis hebt! En dat boekje, als het niet duur was moet je dat toch gewoon erbij nemen :) Benieuwd naar je plannetjes met de wol!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo te zien vermaak jij je wel ;) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen