maandag 20 mei 2013

Nog een Teigetje!

Neeeee, deze is NIET door mij gehaakt!
Maar weten jullie nog dat ik een patroon heb omgezet/vertaald? Dat was namelijk een Chinees patroon met haakschema's...erg lastig.
Zelf heb ik toen Teigetje in de originele kleuren gehaakt om het geschreven patroon te testen.

Maar Marloes , voor wie ik de vertaalklus deed, heeft Teigetje in de grijze tinten gehaakt.
Met dubbele draad dure katoen ( a 3 euro het bolletje! ) en naald 5.
Het is namelijk een kraamcadeau en in zijn lijfje heeft ze ook nog een muziekdoosje weten te verwerken!
Wauw, het resultaat is in 1 woord : GEWELDIG!
Marloes ik ben trots op je!

Marloes is inmiddels tante geworden van een lief, mooi nichtje en heeft haar cadeautje gisteren kunnen geven.
Gefeliciteerd!

                                                      groetjes Pauline

10 opmerkingen:

  1. Ook in grijs is het een schatje geworden, een leuk kraam cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk en origineel kraamcadeau. Hulde voor Marloes hoor.

    Groetjes,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi tijgertje is dat geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n grijs teigetje, is helemaal iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Teigetje is ongelooflijk knap in grijstinten, zo apart! Marloes mag er fier op zijn en jij natuurlijk ook want jij zorgde voor de vertaling!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,
    Kan je mij vertellen of dit een kleine tijger is. ca 20 cm.
    Kan ik van jou het patroon overnemen.
    Ik ben toevallig opzoek om deze zelf te maken voor mijn schoondochter.
    Laat gauw wat weten groetjes belinda

    BeantwoordenVerwijderen