maandag 6 mei 2013

Olliessssss

Na alle oranjedrukte is het nu een beetje stilletjes hier bij de haakheksen.
De koninklijke familie ligt uit te rusten in een schoenendoos en de slingers zijn opgeborgen.
Mmm, best een leuk idee om bij elke verjaardag van een koninklijk familielid de vlag uit te hangen en het poppetje voor het raam te zetten!
Want om ze nu het hele jaar in een doos te doen..dat is ook zo zielig.
O jaaaa, natuurlijk moet ik nog wel een nieuwe jurk voor Maxima gaan breien!
Want o, wat was ze prachtig in dat blauw!!
Ik wil ook zo'n jurk! Dat oranje stond mij tenslotte ook prima  ;)

Maar goed, ondertussen verveel ik me echt niet.
De ollie was een enorm succes!
Dus nichtje 2 wilde er uiteraard ook eentje.
En nog een vriendin...
En als ik er meer haak raak ik ze vast en zeker ook kwijt!
Het is alleen wel een hoop werk en ik moet zoals altijd uitkijken dat ik mijn arm niet overbelast.
Ieder op zijn beurt dus!





En omdat een blogje zonder foto's  zo saai is, hier een aantal plaatjes van onze poes Pien.
Elke doos of tas moet door haar onderzocht worden..
Dit was het verjaarspakket van haakheks Esther dat ze een tijdje geleden ontving.

En hier zit poes in mijn muziektas!





Maar natuurlijk kan je ook languit OP een doos gaan liggen...

                    groetjes Pauline



7 opmerkingen:

  1. wat een heerlijke pien foto's ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, ook zo.n mooie kat. Leuke fotos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Pien hahaha.
    Ze zijn toch allemaal ut zelfde hihihi, niet nieuwsgierig en liggen nooit in de weg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :o) hier ook zo een katten als Pien in huis! Geen doos of tas is veilig ... zelfs niet de tas van de dokter als die op bezoek komt lol en zelfs de kweekbakken voor de tomaten die momenteel op de vensterbank staan zijn een geliefde plaats om op de gaan luieren.

    Goed idee trouwens om de koninklijke familie niet het hele jaar in de doos te laten zitten ... zijn ze VEEL TE MOOI voor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's, veel plezier met de komende ollies :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat Maxima al uitkijkt naar haar nieuwe jurk! Maar maak eerst iedereen maar blij met Ollies.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doe maar rustigaan met nog Ollies te haken, let maar op je arm! Heel begrijpelijk dat Maxima een nieuwe jurk wil als je rondkijkt op de blogs en al die verwende poppen ziet :)
    Je hebt een grappige poes, zo heb ik ook eentje in huis, de andere 3 zijn rustig :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen