woensdag 22 mei 2013

Topje

Jawel, ook al laat het weer nog steeds wat te wensen over, IK heb de zomer al in mijn bol!
Tenslotte is mijn nek al WEL roodverbrand...ahum.
Dat leer ik echt nooit.
Dat kleurtje heb ik afgelopen zondag opgelopen, in mijn eigen tuintje.
De zomervakantie is vandaag geboekt dus ik heb er zin in!
Wie weet knapt het weer nog een keer op en kan dit luchtige topje mee.



Het patroon is van Drops en gratis.
Wat wil een mens nog meer?
Nou...een patroon zonder fouten misschien?
Dit was echt erg hoor.
De Nederlandse vertaling klopte niet.
Er stond dat je vasten moet haken maar dat bleken stokjes te zijn...en al heb ik dan een klein cupmaatje, als je de cup van vasten haakt past de boel er toch echt niet in ! :)
Houd hier dus rekening mee als je het ook wil gaan haken, kijk dan ook naar de Engelse beschrijving want die is wel juist.
De teltekening is ook heel vaag, eerst goed bestuderen dus...
Heb het heel wat keren moeten uithalen maar dit topje was toch binnen 2 dagen af...
Want veel werk is het verder niet.
Ik heb het gehaakt van 2 bolletjes Phildar coton 3.


                                        groetjes Pauline


7 opmerkingen:

  1. Een leuk topje, maar toch wel redelijk bloot dunkt me, niks voor mij dus, maar jij hebt nog een mooie lijn om dit te showen :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is leuk meis!!!!!
    Pikant en toch gekleed hihihihi

    Enne mocht het mooie weer niet doorzetten .... ook heel warm maar dan onder de kleren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is echt leuk! Laat de zon maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu het warme weer nog. Hij staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oww geweldiggggggggggggggggggggg !!!
    zelf kan ik dit echt niet aan hahahaha maat 52 en bh 95 F
    maar ik vind me dit leukkkkk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ♥♥♥♥

    ik vind hem prachtig door je gemaakt zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen