dinsdag 21 mei 2013

Tuniek

Een jaartje geleden kreeg ik prachtig haakgaren op een klos.
Het heet Diamant en heeft inderdaad een glimmertje als je goed kijkt.
Eerst had ik plannen om samen met een groene kleur, van dezelfde soort, een capelet te haken ( zo'n mini-cape).
Maar dat viel toch niet zo uit als ik dacht.
Dus ben ik op Ravelry gaan zoeken naar iets leuks voor de zomer.
En op DIT blog vond ik een leuk patroon.
Het patroontje is niet moeilijk en goed aan je eigen maat aan te passen al was dat wel een heel gereken en gemeet.
De mooie stof die ik er aan vast heb genaaid heb ik ook gekregen!
En zo heb ik een leuke tuniek om straks te dragen op een legging met eventueel nog een t-shirt of topje eronder.
Goh, ik kan niet wachten tot het eens mooier weer gaat worden!
Maar ondertussen haak ik vrolijk verder hoor, nog genoeg andere zomers ideetjes gevonden.
Ik heb ook nog garen over op de klos om nog  iets te maken, dus ik haak lekker door!

                                       groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk tuniekje!
    jij bent helemaal klaar voor de zomer, laat die zon maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee, wat een leuke top! Nu móet de zon wel gaan schijnen! :-)
    Ik heb even op dat blog gekeken, maar dat is ook leuk. Dank je voor de link :-)
    Haak maar lekker verder hoor, wij bewonderen je creaties hier graag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben maar weer granny's voor een vest gaan haken ipv open haak zomer gevalletjes ahahahah

    BeantwoordenVerwijderen