zondag 23 juni 2013

Vest

Hallo allemaal,

Ik ben een tijdje een haakheks in ruste geweest, maar gelukkig vermaakt Pauline jullie met allerlei mooi gemaakte haaksels en breisels.
Niet dat ik helemaal stil zit, ik brei en haak af en toe wel wat, maar het zijn grote dingen dus weinig om te laten zien.
Ik wil alvast mijn vest met jullie delen, elke avond brei ik 2 a 3 pennen, niet veel maar alle beetjes helpen.
Ben helemaal in de ban van ajourmotieven momenteel.


Het vest wordt in 1 keer in de rondte gebreid. De rondbreinaald is niet meer weg te denken in mijn breimand.

Het is dit patroon van Drops:
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=128&d_id=2&lang=nl

Volgende keer zal ik delen laten zien van een monsterproject voor mijn dochter: een sprei van allemaal sneeuwsterren. Heb nu ong 40 stuks gehaakt, maar er moeten volgens mij nog wel 100 bij!

Fijne zondagavond, Esther

7 opmerkingen:

  1. Ha, haakheks Esther! Ik was al bang dat je jezelf had weggetoverd, verdwaald was met de bezemsteel of je toverhaaknaald in de grote ketel had laten vallen.... Fijn dat je wat van je laat lezen :-)
    Ow, daar maak je wel een pracht van een vest!
    Ik ben nu heel benieuwd naar je sprei, dat wordt vast een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahaha dankjewel! Jah ik geloof dat de tomtom van mijn bezemsteel wat in de war was ;)

      Verwijderen
  2. Zo een groot project, daar heb ik bewondering voor. Ik hou meer van de kleiner creaties. Heb graag vlug resultaat. mooie vest ben je aan het breien.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hehehehe, daar is ze dan! Moest wel even wat porren met mijn toverstok en wat roeren in de ketel, maar na 2 MAANDEN is ze er dan toch weer even! en ook kleine vorderingen mogen gezien worden hoor! :)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihihihi heb je het nagekeken? tsja als jij gaat porren met je toverstok dan vliegen de vonken eraf he dus maar snel wat plaatsen anders ga je me ook nog in mijn slaap porren ;)

      Verwijderen
  4. Dat ziet er een heel leuk vestje uit Esther, ook ik vind ajourmotieven altijd weer even mooi :) Maar met fijne wol en zoveel steken is het niet moeilijk dat je maar een paar naalden per avond doet! En dan nog je monsterproject voor je dochter, heel benieuwd wat dat zal zijn.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen