maandag 3 juni 2013

Een tipje

Jawel, een tipje van een sluier...
Want het is hier dan al wel een tijdje stil maar mijn handen gaan altijd door hoor!
Ik ben nu met wat grotere dingen bezig, die dus niet zo snel af zijn.
Dus duurt het wat langer om hier wat te laten zien.

Ik heb poppenkleertjes gebreid!
En nee, ik ben niet bezig met iets van Arne en Carlos.
Ik moet ook bekennen dat de bloemetjesplaid op zolder ligt...
Dat komt later in het jaar wel weer.
Ik ben duidelijk niet zo van de deken-projecten.

Maar nu ben ik dus met een paar dingen tegelijk bezig.
Nog wat afwerken en dan kan ik jullie het eindresultaat laten zien!
Bovendien ben ik bezig een give-away te organiseren dus houd ons blog maar in de gaten!

                                    groetjes van haakheks Pauline en natuurlijk ook van Esther!





4 opmerkingen:

  1. Die kleedjes zien er enorm schattig uit! Jammer dat ik geen dochters met poppen heb ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleedjes heb je gemaakt. Veel vlugger af dan zo een bloemendeken.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er al leuk uit, maar ook best wel af; ik ben benieuwd wat het nog meer af moet maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, de kleertjes zien er in elk geval al supermooi uit! Jullie hebben duidelijk niet stilgezeten! Heel benieuwd welke pop het gaat worden die hierin past :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen