maandag 10 juni 2013

GIVE-AWAY !!

Eindelijk is het dan zo ver!!!
Wij gaan vieren dat we:
-140 volgers hebben
-al anderhalf jaar bestaan
- we meer dan 100.000 keer bezocht zijn
- we al 325 berichten hebben geplaats
- Haakheks Pauline binnenkort 155 projecten heeft gemaakt op Ravelry!

En dat vieren wij met :
- het haakboekje Beren haken
-een setje haaknaalden
-en een bolletje Phildar coton 3 zodat je gelijk kan beginnen!

Als je mee wil doen vinden wij het erg fijn als je volger van ons bent of dat wil worden ( en blijft...)
Je mag een link plaatsen maar dat is niet verplicht.
Geef duidelijk aan dat je mee wil doen.

De heksen trekken een naam op zaterdag 15 juni, dus wees er snel bij!!

                                                          groeten van

                                              ESTHER en PAULINE 

Attentie: Er is ook een giveaway bij het blog van Pauline, je kan een boek winnen met klederdrachtmotieven waarin ook haakwerkjes staan die hiermee te maken hebben!


23 opmerkingen:

  1. Hallo
    Ik zou graag meedoen lijkt me leuk om een beer te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met alle mijlpalen!
    Ik doe heel graag mee, volger ben ik al. Wat een leuke give away!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow, dames, daar doe ik heel graag aan mee! IK geloof dat ik wel volger ben ( :-p ) en uiteraard ga ik linken. Gefeliciteerd met al die mijlpalen die jullie te vieren hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kei gave give away daar doe ik heel graag aan mee. Vna harte met alle mijlpalen die jullie hebben behaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee!
    Leuke give-away! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met alles. En natuurlijk doe ik als verslaafde haakster heel graag mee om deze super leuke beren in de wacht te kunnen slepen. Zal een linkje op ons blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi!

    Allereerst gefeliciteerd met alle mijlpalen. Ben volger, kan helaas geen linkje plaatsen omdat ik geen blog of site heb. Wil wèl heeeel graag meedoen in de verloting, wat een leuk boekje!!!

    Carole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een mijlpalen. 155 projecten is wel heel veel! En natuurlijk doe ik graag mee.
    Groetjes Geralien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een hele dikke proficiat, ja at doet een mens toch iets hé, al die getallen wauw...
    Ik waag graag mijn kans om de give away te winnen!!!
    Ik zal een link plaatsen op mijn blog.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke give away! Ben gek op haken en op beertjes, dus dat zou een mooie combinatie zijn zeg!

    Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd meiden!!!!
    Ik doe niet mee omdat ik weet dat een ander veel meer het boekje ter hand zal nemen dan ikke hihihihihi maar ga jullie wel even promoten door een linkje te plaatsen!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat lijkt me een superleuk boekje! Ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van Harte Gefeliciteerd, dames en ga vooral zo door. Ik lees jullie berichtjes altijd met veel plezier en heb ik hier ook al meer dan eens ideetjes opgedaan. Zo ben ik nu nog met de Ollies bezig.
    Ik doe niet mee, maar ga wel een linkje plaatsen op mijn blog.

    Groetjes,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Joepie, gefeliciteerd, al anderhalf jaar in blogland! Ook besmet met het give away-virus? Er lopen er ongelooflijk veel!
    Heel graag wil ik meedoen, ik zal jullie linken :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat! wat een prestatie.... ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dikke proficiat!! Ik ben volger en doe zeker héél graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook ik doe graag mee .... en volgster ben ik al een tijdje ....een beer haken ...leuk voor mijn 1e kleinkind ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. amaai jullie doen dat goed zeg , al zoveel bereikt en zovele mooie dingen gemaakt , ik doe heel graag mee met jullie give-away , vele sympathieke haakgroetjes , rita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met jullie mijlpaal! Ik droom daar nog van op mijn blog (http://lientjeshaakcreaties.blogspot.nl. Vind het leuk om met de give-away mee te doen! Misschien win ik het ooit haha maar jullie blog volgen is leuker!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super gefeliciteerd meiden en nog veel succes met alles wat jullie bijelkaar heksen
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd!
    Ik wil graag mee doen, wat een luk pakketje!
    Beertjes zijn altijd zo aandoenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat !!

    Wat een boel te vieren zeg !

    En dat doen jullie in stijl, ik vind het een heel toffe giveaway en wil dus heel graag meedoen.

    Heb ook een link geplaatst op mijn blog http://ikhaak.blogspot.com

    Groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat en van harte gefeliciteerd! Hele leuke giveaway die ik wel zou kunnen gebruiken :) Dus bij deze wil ik heel graag meedoen!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen