maandag 17 juni 2013

Hello kitty !

Wat is haken voor kinderen en dan vooral meisjes toch leuk!
Ik ben zelf stiekem ook nog steeds een meisje..een groot meisje!
Heerlijk dat rose, die zachte kleurtjes en de lieve patroontjes.

Met het bekende acrylgaren van Wibra en Zeeman heb ik dit lieve rugzakje gehaakt.
Net als bij de grappige bikinitasjes heb ik de bodem dubbel gehaakt en er versteviging in gestopt.
Hiervoor heb ik de vorm geknipt uit een oud yogamatje ( je weet wel, van dat dikke foam)

Het patroon vond ik op Ravelry en staat in een archief.
Waarschijnlijk kan je er ook zonder account wel bij, test het uit zou ik zeggen!
Uiteraard is het patroon wel in het Engels, maar ik blijf het jullie zeggen: dat is echt niet zo moeilijk!
En het biedt je zo vreselijk veel meer!





                                                       groetjes Pauline

10 opmerkingen:

  1. Heel zoet, schattig voor kleine meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief tasje is het geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fajnie:)
    Bardzo ładny plecak :)
    pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is ie leuk! Ben ik even blij dat 't dametje dit niet ziet, anders was ik meteen de pineut geweest, vrees ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nou net waar ik tegenaan hik, de Engelse patronen :-(
    Maar als ik dit dan zie ben ik bijna overstag, wat een mooie tas zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon eens proberen! Ik help je wel als je er even niet uitkomt en verder leg je een lijstje ernaast met de vertaling van de symbolen, staat ook op dit blog!

      Verwijderen