vrijdag 21 juni 2013

Kitty

Daar is Kitty weer!
Kitty stond al lang op de nominatie om gehaakt te gaan worden, maar het kwam er steeds niet van.
Dit was een leuk patroontje!
Er zit wel een foutje in ronde 4 maar als je bij de comments kijkt van het patroon staan er ook oplossingen.
Je vindt het HIER
op Ravelry.

Met tips en opmerkingen over een patroon op Ravelry bij de projecten kijk ik trouwens in het vervolg wel uit.
Ben eigenlijk ook wel boos en verdrietig.
Ik had een aanmerking over dat bikini-tasje van de Knotty hooker.
Er zat wat onduidelijks in het patroon en bovendien duurde het meer dan 2 weken voor dat pdf-bestand binnen was na betaling.
Ik had een vriendelijk commentaar bij mijn eigen project gezet, dat ik het een heel leuk en goed ontwerp vond, alleen jammer van die lange levertijd en dat ( in mijn ogen) foutje.
Kijk, internationale betalingen kunnen langer duren, dat snap ik ook.
Maar daar kiest die dame zelf voor. Er zijn ook pdf-bestanden die je via paypal koopt die wel gelijk te downloaden zijn.
Ik kreeg een hele onvriendelijke mail van haar, het kwam er op neer dat ik verzocht werd mijn reactie te verwijderen.
Om verder gezeur te voorkomen heb ik dat maar gedaan.
Deze mevrouw kan duidelijk niet tegen enige kritiek.
Een ding is duidelijk, ik bestel NOOIT meer iets bij haar!
En omdat ik mij de mond niet wens te laten snoeren vertel ik het bij deze aan jullie door!

Zucht...ik pak mijn breiwerk maar weer op!
Is erg leuk..jullie zagen laatst al het begin van een pop.
Maar het is groot!
Een erg leuk, ook gekocht, patroon wat gelukkig helemaal super is in alle opzichten!
Zo, en laat nu die zon maar doorbreken want ik word hier niet vrolijk van!
Tja..deze mammie moet een beetje slikken nu haar dochter de deur uit gaat...het huis vol dozen staat en het vooral zo vreselijk STIL is zonder die meid....

                                           groetjes Pauline

9 opmerkingen:

  1. O, je bent aan het paalzitten, namelijk op de top van een nieuwe mijlpaal, da's niet leuk! Heel veel sterkte met wennen aan de nieuwe situatie.
    Wat een raar mens van dat patroon, daar zou ik dus ook nooit meer bestellen, ben daar ook erg gevoelig voor. (nou bestel ik sowieso nooit patronen, maar toch).

    Je Kitty is leuk geworden, goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kitty. Wat raar dat ze geen kritiek kan verdragen. Het kan toch altijd wel eens voorkomen dat je iets verkeerd in een patroon hebt gezet, je moet juist blij zijn dat mensen dat aangeven, dan kun je het tenminste meteen veranderen. Om verdere klachten te voorkomen.
    Succes met de stilte, maar het is ook leuk hoor als ze op hun eigen gaan wonen. Bij ons zijn de twee ook het huis uit en ik moet zeggen dat het ook gezellig is als ze dan een keer thuis komen zijn ze er ook echt voor jou. En je kunt een keer bij hun op visite gaan is ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me ook vreselijk dat je kind de deur uit gaat, sterkte ermee! Je Kitty is super geworden, heel erg leuk. Dit soort mensen moet je dus geen energie meer in steken, verdienen ze niet. Kan er ook zo boos om worden, maar het helpt toch niet. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wij houden wel van je hoor!!
    is dit je eerste die het huis verlaat??
    ik ben nu al zover, dat ik bijna de vlag uit zal steken als no4 er uit gaat!! haahahaha
    heerlijk.. ik snak naar prive!!!! maar ik denk dat het er de komende 10 jaar nog niet in zit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaaa, wat lieffff! dank je wel, dat doet een mens goed ! :)
      en natuuurlijk zitten er voordelen aan...jippie!! Ik ga een eigen hobbykamer krijgen!
      enne..heb nog 2 kuikens in het nest die er vast nog jaaaaaren zullen blijven.

      Verwijderen
  5. Erg leuk die Kitty....mijn schoonzusje zou helemaal lyrisch ervan worden denk ik ;) hhihihihi.

    Mag je ook al niets meer zeggen over een patroon?
    Die mevrouw mag blij zijn dat je het benoemt want dan kan ze het verbeteren, of ni dan?
    Tsja sommige mensen....boos erover worden heeft geen zin....we hebben hier toch een vrijheid van meningsuiting en kwetsen is wat anders dan kritiek leveren....niet druk over maken....mevrouw als u dit leest...verbeter uw patroon en doe wat vriendelijker....verkoopt het gelijk een stuk beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vreselijk van die vrouw! Ik zou haar vriendelijk, maar duidelijk op haar plaats zetten. Nuja, de vraag is natuurlijk of zo'n akelig mens dat wel begrijpt, dat ze absoluut de bocht uit gaat.
    Je hebt in ieder geval een prachtige Kitty gemaakt en geniet daar maar van.
    Veel succes met de verhuis van je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, nee dat kan ik niet...ik denk dan altijd dat IK wel fout zal zitten...ik had haar persoonlijk moeten mailen met klachten zei ze, mag het niet openbaar zeggen!

      Verwijderen