dinsdag 18 juni 2013

Mysterie

Boink, hoorde ik net een half uurtje geleden op mijn deurmat.
Kijk, dan ren je natuurlijk wel naar je brievenbus!
Toch verwachte ik helemaal niets en was dus totaal verrast dat er een pakje voor MIJ lag.

En nog steeds ben ik verbaasd!
En pieker me suf....
Ik heb niks besteld.
Heb ik meegedaan aan een give-away en de uitslag gemist?
Dat zou ik toch erg vinden hoor....
Maar niemand heeft mijn adres toch gevraagd???
Ik kan ook geen recente give-aways vinden of uitslagen, maar ja..ik kan ook een domme gans zijn natuurlijk.
Mijn hoofd loopt toch al om de laatste dagen.
Aaaa, hier kan ik niet tegen!!!

Want wat een geweldig leuk pakketje is het!
Van Creamijn.
4 prachtige bolletjes katoen.
De kleuren zeggen mij nou wel weer vaag iets...
Er zat geen begeleidend briefje of kaartje bij, alleen een algemeen kaartje.
Wie moet ik nu hiervoor bedanken?????!!!

Wie helpt mij aan de oplossing van dit mysterie???????


                                   groetjes van een verwarde haakheks P


10 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n verassings pakketje, die mag bij mij ook wel op de mat vallen. Ik kan je ook niet helpen aan de afzender.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n pakket. Nog meer verassing als je het niet verwacht. Mooie kleuren wol.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is bijzonder, bijzonder pakket en bijzonder leuk! Ik hoop dat je de afzender vind, want natuurlijk wil je hem graag bedanken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zeg, wat een leuke verrassing! Helaas kan ik je niet helpen dit raadsel op te lossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aha.... hierboven wordt het opgelost zie ik.
    Je kan er maar druk mee zijn hè met je hoofd pijnigen. Maar je bent dus goed verwend, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha,ha,ha...ik heb hier even heerlijk zitten lachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha leuk zulke raadsels ;)

    Ben je er inmiddels al achter :)

    Heb trouwens ook wel eens zoiets gehad: toen had ik 4 vrijkaartjes voor de Apenheul gewonnen. Zonder briefje erbij. Nooit meer erachter gekomen waar het nu precies vandaan kwam (tja, als je regelmatig met allerlei winacties meedoet, weet je het soms niet meer LOL).
    Maar t blijft je wel bezighouden :)

    BeantwoordenVerwijderen