woensdag 19 juni 2013

Oplossing mysterie

Haha, ja het heeft eventjes geduurd en mij heerlijk een middag bezig gehouden!
En toen las ik mijn stukje nog eens over...hee, wat zeg ik daar?
"niemand heeft mijn adres gevraagd"
Wacht eens even... Facebook...Annette...even tussen neus en lippen door: ben je adres kwijt..
Aha!!
Toen ging er een lichtje branden!
Wat zeg ik? Een TL-buis!
Een tijdje geleden had ik  haar een pakje gestuurd met allerlei verrassingen en bollen acryl waarnaar ze op zoek was.
En zij wilde mij bedanken hiervoor..wat niet echt hoeft, maar wel reuze leuk is!
Nou, en blij ben ik er zeker mee!
Precies de goede kleuren.
Daar gaan weer mooie dingen mee gemaakt worden!
Zo, en nu weer verder, ik haak en brei me suf!
Het zijn alleen wat grotere dingen dus tja...geduld mensen!

                                                 groetjes Pauline



6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je misterie is opgelost! Zie ik daar een Suske verschijnen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee joh! Zodra iemand weet hoe ik aan een patroon van suske en wiske kan komen ( de techniek maakt me niet uit) dan houd ik mij aanbevolen!

      Verwijderen
  2. Mooi stuk heb je al gebreid, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat je mysterie opgelost is! Dat wordt een keiknappe pop Pauline dat zie ik nu al!
    Ook heel benieuwd naar je andere grote projecten :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pfieuw, je zal maar zo hard moeten peinzen... gelukkig ben je er inmiddels achter :-)
    Ik ben heel benieuwd naar het hoofd dat op de pop komt, het ziet er veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig ben je achter die gulle gever gekomen. Leuk om dat op deze manier te doen. Je pop gaat wel heel mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen