dinsdag 4 juni 2013

Tilly

Hallo!
Dit is Tilly!
"Tilly goes to school"om precies te zijn.
Voor haar heb ik de kleertjes gemaakt die ik gisteren liet zien.
Het is mijn eerste gekochte Ravelrypatroon.
Tilly is een ontwerp van Wendy Philips.


En wat was ze leuk om te breien!
Heerlijk met maar 2 naalden, geen geklier met 4 pennen en in het rond.
En het patroon was geweldig, heel makkelijk te volgen, ook hoe je de pop mooi afwerkt.
Ik heb acryl gebruikt van de Wibra en van Beijer.
Het mooiste was nog wel dat ik dat allemaal in huis had!
Behalve dus het patroon geen verdere kosten.
De ogen zijn gemaakt van vilt.

Kortom ik ben zeer tevreden en er zullen vast nog meer poppen gaan volgen!

groetjes Pauline

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige meid die Tilly! Echt hip zo met haar kleertjes aan en klaar voor school met haar tasje en potloodjes! En op 2 pennen breien zal vast makkelijker zijn dan de arne en carlospoppen, maar het is wel een andere pop dan, maar zeker even mooi!
    Groetjes, rita.
    Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerlijk gezegd is deze pop ook meer mijn stijl dan de AC-poppen...al vind ik dat ook heel knap gemaakt!

      Verwijderen
  2. Wat een schatje is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze ziet er echt prachtig uit! Leuk dat het zo'n goed patroon bleek te zijn! En dat vind ik ook altijd heerlijk: dat je alles al in huis blijkt te hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ze leuk geworden! Heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie pop. En die kleedjes staan haar prachtig!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige pop is het geworden. Mooi gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wou dat ik kon breien... wat een mooie pop !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een mooi meisje! HElemaal super leuk! Knap werk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. moet bekennen dat ik deze pop mooier vind dan de pop van de breiende heren.
    wat een lief gezichtje!!
    ben benieuwd naar de variaties die je op deze pop gaat breien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaaaa, helemaal mee eens! En dank je....
      Ik ben nu een heel andere pop aan het breien en niet van plan variaties van deze te gaan maken, er zijn namelijk nog zo veel mooie poppen!

      Verwijderen
  10. Wat ziet ze er netjes uit! Prachtig is ze. Ben benieuwd naar haar vriendinnetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad een supermooie pop!! Prachtig werk!!

    Groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wowowowowowoww dit is de meest prachtige pop ever!!!!! wat heb je dat mooi gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen