woensdag 24 juli 2013

Skulls

Ook al lang gesignaleerd natuurlijk: de doodshoofdensjaal.
Ook weer te vinden bij Angeline.
Zij heeft ook van deze sjaal een Nederlandse vertaling gemaakt bij de oorspronkelijke.
Met alle foto's erbij kan het eigenlijk niet mislukken!
( kleine noot: je moet het patroon na toer 16  herhalen vanaf toer 9)

Het was leuk om te doen, echt een werkje dat je makkelijk in je luie tuinstoel oppakt.
Ik heb 4 bollen katoen van Phildar coton 3 met aloe vera ( euroland a 2 euro) opgehaakt.
Het is een flinke sjaal geworden omdat ik er nu voor heb gezorgd dat ik in de bovenste rij 6 "skulls"heb.
Met naald 4 gehaakt wordt hij dan lekker ruim.

Deze sjaal heb ik als cadeau gehaakt voor een heksendochter.
Welke van de 2 dat gaat worden is nog niet bekend.
En mochten de kieskeurige dames het niets vinden dan draag ik hem zelf wel!
Of verkoop hem...haha.
                                                     groetjes Pauline

4 opmerkingen:

  1. Hi, hi, blijft een speciale sjaal hé. Ik vind hem alvast mooi.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is gaaf, dat heb je weer mooi gefixed, heksie! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De heksendochter zal wel in haar nopjes zijn met zo'n leuke sjaal!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Pauline,

    Hij is mooi geworden!De fout in het patroon had ik al ontdekt ja,deze is inmiddels in het patroon wat te downloaden is in mijn blogbericht aangepast! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen