zaterdag 31 augustus 2013

Bommen

Ja, we blijven stoer!
Deze bommen stonden al lang op de verlanglijst van mijn jongste zoon.
Wat moet je ermee????
Nou, goede sier maken bij je vrienden in de game-wereld.
Puur voor de "heb".
En ach, dan is mammie de beroerdste niet he...al duurde het even voor ik er ook zin in had.
En neeeeee, niet alleen maar 3 bommen...
Mam...ik wil ook een TASJE!
Nou, daaaar hebben we erg om gelachen natuurlijk.
Ik bedoel maar...je zoon van 15 die een tasje wil...hihi.
Het gehele gedoe komt uit Zelda.
Via afbeeldingen vond ik het voorbeeld en als patroon heb ik het patroon van wolfdreamer gebruikt.
Dat is gratis, in het Engels.
De kleuren heb ik aangepast en het is prima gelukt.
Zoon is er blij mee! :)

En o ja, buurjongetje was heeeeel blij met zijn spiderman-muts, hij ging gelijk zijn pak erbij aantrekken!
                                                                 groetjes Pauline
Foto: ‎אחחח חיים שלי‎

7 opmerkingen:

  1. Ha, ha, dat had ik wel gedacht dat die super blij ging zijn met zo een kanjer van een geweldig masker.
    En de zoon,ja die heeft zijn bommen...waar dat handige mama's toch goed voor zijn hé...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha super leuk geworden, dat is nog eens een stoer haaksel. En euh zo'n tas mag best voor een jongen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, dat je ze zo blij kan maken! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha zeker nooit gedacht dat je ooit bommen zou maken??
    jongens vinden heeeeel andere dingen cool dan meisjes.
    en ach.. we willen ze allemaal tevreden stellen he?
    en die smile op dat gezichie van de buurjongen zegt alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf toch, dat je jezelf op zo'n manier onmisbaar kunt maken? (al die andere, veel belangrijkere zaken zien ze toch niet, pas als ze dat zelf moeten doen).
    Wat een grappige foto van je buurjongetje, die is zo te zien zeker blij met zijn muts!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooohh, wat leuk! Pas maar op dat je blog nu niet op de lijst van de NSA komt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik had begrepen dat alle mannen jongens blijven.
    wie weet wat je nog moet/mag maken hahahha
    hartstikke leuk allemaal.
    ja zo`n jochie inspireert wel he?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen