donderdag 29 augustus 2013

De spinnenman!

Jaha, sinds kort woont er een echte held naast mij!
Een heuse spiderman heeft er zijn web geweven.
Haha, een klein manneke van 5 jaar met een gespierd Spidermanpak aan!
Geweldig.
Wat vliegt de tijd toch...die knullen van mij zijn al 15 en bijna 20....maar ach, niet getreurd want die wilden zich echt NOOIT verkleden.
Die schade kan ik nu in gaan halen :)))
Heerlijk zo'n kleuter in de buurt.
Ik kon het dus niet laten om bij dat stoere pak van hem een muts te haken, want een masker heeft hij er niet van.
Ik ben erg benieuwd wat hij ervan zal vinden!
En daarna...trui van Cars...muts van Angry birds...we zullen zien!
Ik heb toch bollen wol en resten genoeg en wat is er nu heerlijker dan handwerken voor een kind?
Het gratis patroon voor deze muts vind je HIER
Het is in het Engels maar er staan veel foto,s en ook een schema bij.
Het borduren is eigenlijk nog het lastigst en ook om de juiste maat te krijgen.
Ik heb naald 6 genomen en acryl van Beijer uit de voorraad.

                                                 groetjes Pauline

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk, dat staat vast heel erg stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, dat mannetje springt vast een gat in zijn web! Gaaf!
    Je wordt zeker zijn "lievelingsbuurvrouw" (en al helemaal als hij ontdekt dat je ook nog een echte haakheks bent) :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig heb ik vorig weekeind voor het zoontje van mijn vriendin voor zijn vierde verjaardag een Spiderman masker gekocht. Als ik dit had geweten had ik hem natuurlijk ook zelf gemaakt. Nou wie weet..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat die de muts super mooi gaat vinden. Die gaat nooit meer af...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke muts heb je gemaakt en wat lief dat je dit gemaakt hebt voor hem. Ben heel benieuwd naar zijn reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die muts leuk geworden. Mijn kleinzoon houdt er helaas niet van, maar de Angry Birds die ik voor hem maakte (van Ravelry) vindt hij nog steeds geweldig en nu wil zijn vriendje ze ook hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel knap gemaakt, superleuk, die kerel zal in de wolken zijn met zijn muts! Super als je zo'n buurvrouw hebt die je verwent!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owww die gaat de blits maken! Stoer!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooooohhh, die kleuter gaat blij zijn! Fantastisch gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen