dinsdag 6 augustus 2013

Hartjes-hes

Dit hesje heb ik een tijdje geleden gehaakt.
Tot nu toe is het zelfs voor zoiets luchtigs dat je over een hemdje of shirtje draagt nog te warm!
Maar het staat wel leuk, zeker op een spijkerbroek of witte broek.
Het patroon is eenvoudig en je haakt het met een vrij dikke naald, dat schiet dus lekker op.
Ik heb gewoon resten gebruikt, daarvan heb ik tenslotte meer dan genoeg!

Het is alweer een patroon via Ravelry van Redheart, het ontwerpersduo Erika en Monika Simmons zijn daar zeker mijn favorieten, ik heb al meer van ze nagemaakt.

Verder ben ik druk met mijn kamertje.
Verven en verhuizen...er gaat een hoop tijd in zitten.
En natuurlijk genieten van het mooie zomerweer met een goed boek.
Kortom deze heks geniet!


groetjes Pauline

4 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan. Staat goed met een tshirt eronder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een blits hesje meis. Leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk luchtig hesje. En voor de rest...genieten maar!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk hes! Dat zal zeker super staan op een spijkerbroek!

    BeantwoordenVerwijderen