vrijdag 9 augustus 2013

Het varkentje :)

Nou vooruit...omdat jullie nu allemaal zo nieuwsgierig zijn geworden hoe ik er als een varkentje uit zie!
Zelfs mijn jongste zoon wilde dit knorrende exemplaar met plezier op de foto vastleggen.
En ik heb in ieder geval een hoop pret gehad om jullie grappige reacties! :)

Ik weet het niet...
Op zich is rose wel mijn kleur hoor, ik draag het vaker.
Maar is zo'n gehaakt geval nu niet een beetje te apart...??? En maakt het mij niet rond en mollig??
Oordeel zelf !

                                         groetjes van de haakbig Pauline

13 opmerkingen:

  1. Ik vind van NIET!! Het staat je goed, zowel de kleur als het bloesje op zich. Je bent er toch helemaal niet dik in??? Wat haal je je in je hoofd? Gewoon aandoen met een leuk sjaaltje of roze sieraden erbij, top!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt het nog heel goed hebben hoor. Gewoon lekker dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry hoor, maar ik zit nu een kwartier naar de foto te turen, maar ik zie nergens een varkentje.
    Ik zie wel een lieve haakheks in een heel leuke roze top, een bloeiende Hibiscus, een vuilnisbak, een witte zak, schutting.... Maar geen biggetje. Oftewel: lekker dragen, het staat je hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dank je wel! die zak aarde had ik verplaatst...staat ie verdorie NOG in beeld!
      enne lief....mmm, kan dat wel als je een HEKS bent???

      Verwijderen
  4. Sluit me aan bij Angélique .... niks mis mee. Juist leuk en origineel!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het je mooi staan hoor !!
    Maar misschien een sjaaltje, mooie ketting ?
    Iets wat het rose een beetje breekt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar is dat varken? Ik zie alleen maar een toffe heks met een mooie top aan. Niks mis mee !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihihihi ik schoot in de lach....neeej niet een varkentje maar een associatie met die ouderwetse sexy nachtponnetjes de mijn moeder vroeger droeg hihihihih
    Meis staat leuk hoor! Gewoon aandoen en je steelt de show :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik zou het koordje er uit halen.. maar hij staat je prima hoor!!!
    enne even antwoord op je vragen over of het recept van de kippenlevers met boontjes en cocosrijst afrikaans was..
    de boontjes wel.. de rijst is indisch.. en de kippenlevers surinaams ahahahah .. ik kook zoals ik leef.. multiculti!!
    binnenkort een echt afrikaanse soep.. als ik alle ingredienten bij elkaar kan krijgen!!..ebbe..!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, varkentje is wel heel erg overdreven hoor :)
    en het topje is heel mooi gemaakt.

    Maar ik denk wel dat de witte accenten het geen goed doen, je bent spijtig genoeg denk ik wel bovenaan begonnen of zie ik dat niet goed, du ff het wit door zwart of gewoon het roos vervangen zal niet zo gauw lukken.
    Ik zou in elk geval ook het koordje eruit halen en er een zwart topje onder dragen.

    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen