donderdag 8 augustus 2013

Nog een top

Eerlijk gezegd weet ik niet of ik over dit gehaakte kledingstuk nu wel zo tevreden ben...
Ik ben bang dat als ik het aantrek ik misschien toch iets te veel op een varkentje ga lijken.
Al is de vorm wel mooi vrouwelijk.
Het duurde ook best een tijd voor het af was, niet dat het moeilijk was maar het schoot gewoon niet op.
Het patroon is van Lydia van haar was ook het zwart met groene topje.
Nou ja, we zullen zien of ik het ga dragen, voorlopig is het er toch nog te warm voor!

                                                groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Hoe kom je er op, een varken... en je hebt het nog iet eens uit geprobeerd. Trek het eens aan, maak een foto en laat ons eens keuren....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zolang je niet gaat knorren en een krulstaartje krijgt, gaat het nog wel best meevallen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het topje heeft je in ieder geval bezig gehouden, stel je voor dat je je moet gaan zitten vervelen.
    Ik denk dat het je wel leuk zal staan. Als jij je er maar prettig in voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien eerst eens aandoen en een fotootje plaatsen of vragen aan je vriendin vooraleer je het niet meer draagt!
    Zo erg kan het toch niet zijn.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ahhahah...ben je niet gewend om roze te dragen??

    BeantwoordenVerwijderen