woensdag 14 augustus 2013

Omslagdoek

Ik geloof dat ik nog nooit zo weinig achter de computer heb gezeten als deze zomer.
Zo druk met andere dingen dat ik er niet aan toe kom iets te plaatsen.
Terwijl ik toch best wel een aantal dingen heb te laten zien!
Ik ben nog steeds bezig met de interne verhuizing en het inrichten van mijn hobbykamer.
Daar staat nu ook de pc....dus ik denk dat het daar ook wel mee te maken heeft!
Uit het oog uit het hart...haha.
Maar vandaag zet ik mij er even toe.

Ik heb een omslagdoek te laten zien die ik vorige week heb gehaakt.
Het idee deed ik op bij Angelique, het patroon staat op Ravelry en haakt heerlijk weg.
Ik heb verloopgaren gebruikt van Wibra en had aan 2 bollen genoeg.
De doek ga ik cadeau doen aan mijn buurvrouw als dank voor de goede zorgen voor mijn post,plantjes en konijntjes tijdens mijn afwezigheid.

                                     groetjes Pauline

10 opmerkingen:

  1. Wspaniała robota:)
    pozdrawiam cieplutko)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi cadeau, heel gaaf gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi gemaakt ♥
    liefs jenneke ....................tof kado

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zal de buuf heeeeel blij mee zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren en erg mooi gemaakt. Mooi cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie omslagdoek en het garen verkleurt ook heel mooi, wat zal die buurvrouw weer blij zijn en lekker warm hebben :)Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een prachtige omslagdoek! Ben er helemaal verliefd op! En met verloopgaren, zal die idd wel makkelijk weghaken. Heb onlangs bij ons in de Wibra nog gaan kijken, maar daar hadden ze toen alleen superflashy garen. Helemaal niet zo mooi als dit. Moet ik toch nog eens snel gaan zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow, mooi! Deze garen heb ik vandaag ook nog in mijn handen gehad, maar vond ik toch te licht voor mij, maar als ik het zo zie, vind ik het prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu blijkt dus dat ik toch met dezelfde garen dezelfde driehoeksjaal voor mijzelf aan het maken ben :-p

      Verwijderen