zaterdag 21 september 2013

Bob Marley

Een muts voor een Bob Marley fan gehaakt!
En niet lachen!!!!
Het staat mij minstens 50% minder goed dan voor wie ik het maakte.
Dat is namelijk een mooie bruine meid...en dat is een heeeeel groot verschil met deze bleekscheet :)
Dit patroon heb ik aan moeten passen, ik had namelijk een patroon bij mijn favorieten staan op Ravelry maar dat was er helaas niet meer.
Dus heb ik een andere muts genomen als basis en zelf de kleuren verdeeld zoals het meisje ze wilde hebben.
Het patroon dat ik heb gebruikt vind je HIER en is ook leuk in andere kleuren.

                                                   groetjes Pauline

8 opmerkingen:

  1. leukerdeleuk hou wel van die reggea kleuren

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knappe Bob Marley-muts, die zal het meisje vast wel staan!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi geweldig .... je zou nu samen met Jenneke haar reggea uilenmuts op de foto moeten hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat is die haakheks weer streng voor zich zelf...
    Ik ken het meisje niet waar de muts voor is, maar jij mag er ook best mee gezien worden hoor. Knap gedaan!!!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi hoor zeg , en jou staat ie ook leuk ,volgende zomer zal die meid stralen op alle reggea festivals

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh joh jou staat ie ook goed hoor! Alleen wat dreads eronder :-))))) leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk!! reggaehaaksel staan ook nog op mijn te doen lijstje.. die alleen maar langer en niet korter wordt!! ahhaha

    BeantwoordenVerwijderen