woensdag 18 september 2013

Boomerangvogel

Ja, er vliegen rare soorten rond bij de Angry birds!
Zie hier de boomerangvogel.
Als je hem weggooit komt hij vanzelf weer terug, haha.
De hele reeks is inmiddels af en naar de nieuwe eigenaresse.
Zij is er dolblij mee en heeft ze op haar vensterbank gezet.

Zo, en nu moet ik op gaan schieten!
Er wacht in het huis naast me een kleine jongen op een verhaaltje....we gaan op BERENjacht, we gaan een heeeeeeele groooote vangen!!!!

                                           groetjes van de verhaaltjesheks

5 opmerkingen:

  1. Gelukkig zijn de mutsen niet voor mij. Ik hou meer met die bloemetjes erop...
    En is die beer gevangen? ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze zijn niet voor op je hoofd hoor! haha, nee, dit is de knuffelvariant..

      Verwijderen
  2. Hahaha gave reeks, heb je ze ook allemaal op 1 foto???

    Veel plezier met het voorlezen....wat een heerlijk slaapritueel....hij treft het maar met zo'n heks naast de deur :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haahahaha, het lijkt wel een banaan, die neus.
    hij is echt top.
    en ja, dat lijkt me ook leuk om te zien, allemaal op 1 foto,
    toe.......alsjeblieft.....
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, jij bent ook van alle markten thuis hè; nu weer verhaaltjes vertellen :-)
    Dit is wel een heel maffe vogel :-p Maar wel heel mooi gehaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen