dinsdag 3 september 2013

Boze vogel

De inspiratie is helemaal terug! ( was die dan weg??, nee eigenlijk niet, ik stond gewoon nog in vakantiestand..) )
Met dank aan de kleine buurjongen.
Ik ben met een aantal projecten tegelijk bezig en sommigen lijken wel eeuwen te duren.
Dus is het fijn om af en toe iets te kunnen maken wat snel resultaat geeft.
En na het succes van de spidermanmuts besloot ik dus een muts van Angry birds te haken.
Ik had nog genoeg rood in de voorraad van Beijer om de beanie ermee te haken.
Eigenlijk heeft de muts oorflappen maar ik geloof niet dat het erg is dat ik die nu niet gemaakt heb.
Het is tenslotte voor een 5-jarige en niet voor een baby of peuter.
En dan is een beanie natuurlijk veel stoerder.
Nu nog even wachten op een geschikt moment om het te geven, ik kan natuurlijk niet elke dag met iets aankomen! :)
Het patroon vond ik HIER


groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Wauw die is goed gelukt. Wat een verwende buurjongen...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt heel echt geworden. Leuk hoor zo'n buurvrouw te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt wel een boze vogel hoor! Zal die even verrast zijn als hij zo'n muts krijgt om iedereen af te schrikken.
    !
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is ook leuk! Dat jochie wil vast NOOIT meer verhuizen!

    BeantwoordenVerwijderen