zaterdag 14 september 2013

Een knalmuts!

Deze muts was een opdracht!
Of ik een muts kon haken in felrose...neonrose.
Verder had ik de vrije hand.
Dus vorige week ben ik door de regen gefietst en naar de andere kant van de stad gereden.
Daar zit onze hobbywinkel.
Ik moest er toch al heen om dmc-garen te kopen en vilt.
Online kan je ook wolletjes kopen maar dan betaal je je scheel aan de verzending.
En mijn winkeltje heeft een aardige voorraad acryl van Beijer in alle kleuren van de regenboog.

Met naald 4 heb ik dit grappige hoedje met bloem gehaakt.
Het patroon vind je HIER.
Inmiddels heb ik nog meer verzoeken voor mutsen, de herfst is in aantocht!

                                                 groetjes Pauline



6 opmerkingen:

  1. Degene die dit leuke hoedje draagt zal niet snel kwijtraken :-D Ik had mijn zoon zo'n hoedje op moeten doen toen hij klein was (gelukkig ben ik hem maar 1x even kwijt geweest) haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je word er in elk geval erg vrolijk van als je dit hoedje ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit hoedje brengt de zon terug in huis !!!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is gaaf! En inderdaad...Angelique zei het al....degene die hem draagt raak je niet snel kwijt :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja....alleen is deze muts voor een volwassen vrouw, haha, wel handig natuurlijk in deze donkere dagen

      Verwijderen