maandag 16 september 2013

Mutsje

Weer een mutsje gehaakt, nu in zachte pasteltinten.
Ik vind het zelf een heel lief mutsje geworden!
Ben dus benieuwd of het in de smaak valt, ik ga het straks geven aan een jongedame.
Ze wilde graag een lichtblauwe met een bloemetje, maar om het af te maken heb ik er een rose randje aan gehaakt.
Het is gewoon een basis-beanie en het bloemetje heb ik uit mijn haakboek, bloemen om te haken en te breien.
Zo'n mutsje is snel klaar en altijd leuk om te geven!

                                                   groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Wat schattig geworden! Ik moet ook nog zo'n mutsje haken, ik ga maar eens op zoek naar een patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een heel lief mutsje. En het roze randje mag net...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer een knap mutsje en echt wel meisjesachtig met dat roze randje en bloemetje! Dat dametje zal wel heel blij zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen