zondag 1 september 2013

Tuniek

Deze tuniek heb ik al een tijdje af.
Ik was er aan begonnen toen de andere haakheks op visite was.
Je kan ook alleen 1 deel haken en dat als "wrap"dragen, omslagdoek zeg maar.
Ik wilde er een tuniek van maken.
Toch ben ik niet helemaal tevreden.
Het is meer een hobbezak....of te groot voor mij!
Om te haken was het erg leuk, en je kan er vast nog allerlei andere dingen mee.
Ik ben op zich ook wel een fan van Erika en Monica Simmons, van Red heart.
Hun patronen zijn altijd makkelijk, kleurrijk en origineel.

                                           groetjes Pauline

3 opmerkingen:

  1. Ik denk dat je zoiets "aan" moet zien, op een hangertje is alles al gauw een hobbezak.
    Ik denk dat het je wel leuk staat, op een witte broek ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me volledig aan bij de mening van Angelique hierboven...


    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier ook iemand die het je graag aan wil zien hebben!

    BeantwoordenVerwijderen