vrijdag 11 oktober 2013

Een rondleiding

Zoals beloofd: een kijkje in de hobbykamer van Haakheks P.
Toen in Juni mijn oudste dochter op zichzelf ging wonen, verhuisde de jongste zoon naar haar kamer.
Dat was nog een hele interne klus hoor!
Verven, behangen, inrichten...daar gaat altijd meer tijd en geld inzitten dan je denkt.
Maar hij heeft nu een frisse jongenskamer ( weg zwart en paars...).
En ik heb nu zijn oude kamertje, het kleinste van het huis, ooit de babykamer.
Wat vliegen de jaren dan toch...
Natuurlijk mis ik mijn dochter nog steeds, al went het langzamerhand.
Voordeel is wel mijn eigen hokje!
Ook al is het nog niet helemaal af, het is er toch al heerlijk toeven.
Jullie zien het al wel op de foto's, aan materiaal geen gebrek.
Ik moet alleen nog borduurwerken inlijsten en ophangen zodat het hier een galerie wordt..haha.


                    Fijn weekend!                 groetjes Pauline

9 opmerkingen:

  1. Heerlijk, je eigen stekkie! Daar ontbreekt het hier nog aan, maar dat komt ook nog wel (en anders verhuis ik wel naar een grote boerderij in Twente, hahaha, keep dreaming ;-) )
    Geniet ervan!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kamertje heb je ervan gemaakt. Zo ben ik ook begonnen, nu veel groter en eigenlijk nog te klein. Ik heb ook "ietsje" meer materialen vrees ik. :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er echt een leuke, gezellige hobbykamer van gemaakt!
    *beetje*jaloers* ;-)
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig hé zo een eigen knutselkamer. Ik heb er ook eentje, alleen hij is al te klein...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo een kijkje in jouw super-kamertje!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo, ben je daar? ik kan je niet vinden achter al die boxen met wol en andere dingen.
    hallo, is hier iemand? en dan bedoel ik niet al die poppen en gebreide dames en koningshuis lui.
    bewaak je stoel maar, straks is die ook nog ingenomen door een gebreide en gehaakte bevolking hahaha
    lekker hoor, alles kunnen los laten en niet opruimen.
    het wordt een gezellig kamer zo!
    groetjs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk zo je eigen hobby kamertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er perfect uit Pauline! Heel knap ingericht hoor en ja, ook bij jou zie ik, geen gebrek aan materiaal :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen