dinsdag 15 oktober 2013

En weer iets af

Ja, dat was wat he?
Vliegt opeens de andere heks voorbij! :)
Gaf mij mooi de gelegenheid om de volgende ufo eens af te werken.
Dat is namelijk een trui voor mijn vriend.
Alweer uit een oude Sandra.
Deze trui heb ik het snelst gebreid van allemaal!
Het was ook erg leuk breien met de patroontjes, dat verveelt niet snel.
En lang zo moeilijk niet als het lijkt hoor!
De trui bestaat uit 3 kleuren.
Zwart, blauw en gemêleerde, allemaal van de welbekende Wibra ( zal er eens aandelen in nemen..haha).
Het is een flinke trui geworden, echt heerlijk om in weg te kruipen in de winter.
Alle draadjes wegwerken en het in elkaar zetten was een lastige klus, maar ook die is dus nu weer geklaard!
Op naar het volgende.

                                                         groetjes Pauline

12 opmerkingen:

  1. Het ziet er toch moeilijk uit hoor. Niks voor mij om zo iets te breien. Ben een luie breister....
    Maar het resultaat vind ik wel mooi !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige trui! Ziet er wel ingewikkeld uit, maar supermooi resultaat!
    Je man zal lekker warm hebben deze winter :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow .... hij ziet er niet eenvoudig uit hoor!
    Hij is stoer!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige trui Pauline. Schitterend.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi, mooie kleuren ook.
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi! Je vriend zoent je er vast plat voor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Heb jij even mazzel met zo'n vriend :D
    En hij met jou natuurlijkkkkkkkkkkkk LOL

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaha, HIJ heeft mazzel! Maar ik ook want bij mijn jongens hoef ik echt niet met zoiets aan te komen...jammer genoeg is die tijd voorbij.

      Verwijderen
  8. Wat een prachtige trui! En euuhhhh, niet moeilijk??? Ik denk van wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oww deze is prachtigggggggggggggggggggg!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. echt geweldig mooi geworden!
    en een doorzettingsvermogen he!
    bravo bravo !!!!
    groetjs miek

    BeantwoordenVerwijderen