zondag 6 oktober 2013

Gymnastiek!

Zo dames, zijn we allemaal wakker??
Tijd voor wat spieroefeningen!
Want al dat haken, breien of borduren vergt het nodige van de schouders, polsen en ellebogen.
Het is dus zaak deze spiergroepen af en toe eens lekker te ontspannen.
Daarvoor zijn deze oefeningen.
Een paar keer per dag, en zeker na het handwerken, doe ik deze oefeningen.
Hopelijk word ik dan een beetje soepeler in plaats van een stramme, oude, gebochelde heks te worden.
Deze oefeningen vond ik in een oude Sandra.
Ik hoop dat jullie er ook wat aan hebben!

                                         groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Goed idee! Ik betrap mij er regelmatig op dat ik veel te gespannen bezig ben (is ook best voelbaar na een tijd haken).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeel bruikbaar meis! Zou mijn handjes ook geen kwaad doen (maar juist minder zeer hihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super alleen er aan denken hé, waarschijnlijk wanneer het te laat is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha ha ha leuk dat je dit onder de aandacht brengt...

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig, ik zit na een avondje haken ook vaak nog even te rekken en strekken, misschien is een warming-up ook een goed idee!
    Groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel,ik heb hem opgeslagen....you never know! ;-)


    grtzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen