woensdag 9 oktober 2013

Minion

Afgelopen zomer zat ik een week met mijn jongens in een stacaravan ( ook wel chalet genoemd)
En elke avond keken we dan een leuke, gezellige film.
Zo ook de film Verschrikkelijke ikke.
Het eerste deel.
En wat was dat een leuke film!
Deze week had ik een cadeautje weg te geven.
De persoon is bijna jarig en was pas naar deel 2 van de film geweest.
Ik heb dus een Minion gehaakt naar DIT patroon.
Samen met de caviasleutelhanger was het cadeautje een groot succes!

                           groetjes Pauline

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk, zo'n kleintje! Ik zag het figuurtje gisteren voor het eerst op de nieuwe mobiel van mijn dochter, al heb ik 'm al wel eerder in (grote) gehaakte versie gezien. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh, wat leuk! Dat moet ik mijn kids laten zien (met het risico dat ze er ook één willen). Ja, die films zijn super hé, ook voor volwassenen best leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een tof kado....helemaal in

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wil ik best geloven dat dit kado een groot succes is. Zeker als je zo een grote fan bent van dit mannetje.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk cadeautje!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zal die blij geweest zijn! Tof cadeau!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gelukt weer! Ik geloof onmiddellijk dat het een succes cadeautje was :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ie leuk!!!!
    Ik vind minions ook zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen