woensdag 6 november 2013

Baretten

Weer iets op verzoek gehaakt!
Een zwarte en een witte baret.
Volgens hetzelfde patroon als DEZE , die ik eerder al in verschillende kleuren heb gehaakt.
Het is een leuke en niet moeilijke baret om te haken.Op naald 6.
Al zit er natuurlijk best wat tijd in.
Zeker als het voor een ander is zorg je dat de afwerking heel secuur is.
En dan ben ik met nog veel meer projecten bezig...allemaal tegelijk...
Zo jammer dat ik maar 2 handen heb!
Hoewel....zou toch een raar gezicht zijn he...:)

                               groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Op haaknaald nr 6 gaat het lekker vlug vooruit. Mooi gedaan.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke baretten, een opdrachtje, leuk! Ja, meer handen zou ik ook wel willen maar ook liefst meer tijd erbij dan :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zijn ze!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Pauline, netjes gedaan!
    Ach, al zou je 10 paar handen hebben, dan hebben we toch nog niet genoeg? Dan willen we nóg meer tegelijk kunnen doen. Ik vind dat je al behoorlijk productief bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi weer..
    jammer dat het een engels patroontje is..
    ik heb al veel moeite met nederlandse patronen te snappen ahahaha doe meestal alles op het zicht !

    BeantwoordenVerwijderen