donderdag 21 november 2013

Een draak

Dit patroon vond ik toch zoooo leuk!
En dan moet het gemaakt worden, zelfs al weet ik niet voor wie en waarom.
Haha, zo staat mijn hele kamertje eigenlijk al vol...en afstand doen is soms erg moeilijk.
Dit is dan ook wel een draakje van het lieve soort, en past eigenlijk erg goed bij een haakheksje.

Garen heb ik genoeg, ik kan dus ook altijd wel maken wat ik wil!
Als dat geen luxe is.
Want er bestaan namelijk, naast haakheksen, ook goede feeën.
Dus crisis of niet, hier kan lekker worden gehaakt en gebreid!
En de komende tijd kan ik wel weer het een en ander laten zien omdat ik zowaar ook weer dingen heb afgewerkt.

Het patroon van dit draakje vond ik op dit BLOG.
Het is in het Engels.
De bedoeling is dat het een shawl is voor een kind...dus misschien haak ik hem nog een keer voor mijn buurjongetje.
Deze blijft bij mij....
Ik haakte het in 1 dag.

                                      groetjes Pauline

11 opmerkingen:

  1. Oh, wat heeft ie een lief koppie! Leuk om over de bank te leggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. naah wat een cutie pie.....♥♥♥ lekker zelf houden hihi

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief draakje! Die zou ik ook niet wegdoen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. so cute!Ik zou hem ook zelf houden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat super mooi geworden zeg! lekker zelf houden ! je krijgt er spijt van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Drake en heksen...gaat dat wel goed komen? Ik vind hem super knap...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe schattig ! Deze gaat ook op mijn to-do lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die leuk!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel knap draakje, ziet er superlief uit en heksen en draken horen meestal samen :-) dacht ik toch...
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik kan ook heel moeilijk afscheid nemen van mijn haaksels!!!
    ik vind dit een super mooie draak!

    BeantwoordenVerwijderen