zondag 17 november 2013

Een kokende aap

Ik zit zeker niet stil hoor!
Alleen ligt er nog een hele hoop in het afwerkmandje.
En ik geef eerlijk toe dat het daar soms best een weekje of wat kan blijven liggen...
Of om de een of andere reden wil het maar niet op de foto gezet worden.

Maar deze aap niet hoor, die heb ik in een week helemaal gemaakt.
En dan is dat voor mijn doen nog aan de trage kant...haha.
Het is uiteraard een patroontje van Kristel Krukkert.
Laatst heb ik een boekje gekocht waar 2 delen haakboekjes van haar inzaten voor maar 7 euro.
Kleine beestjes en de aapjes.
Erg leuk!
Al ben ik niet zo van de geijkte patronen, omdat iedereen al de beestjes van Kristel haakt...
Maar je kan niet altijd Engelse dingen haken.
En deze aap vond ik zo leuk!

Ik heb zelfs voor het eerst veiligheidsoogjes gebruikt.
Die bestelde ik via internet.
Ze bevielen me goed, alleen wel goed nadenken voor je ze plaatst want ze gaan er dus ECHT niet meer af!

Komende week heb ik vast nog meer te laten zien.
Dus wacht maar af :)

groetjes Pauline


8 opmerkingen:

  1. Superleuk! Knap hoor, in een week afhaken, doe ik je niet na! Ik ben vaak met tig verschillende projecten bezig. Nadeel is dat het dan vaak lang duurt voor er iets afkomt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke aap! Ik heb ook nog nooit veiligheidsoogjes gebruikt.
    Ja, leuk, die dubbele boekjes voor de prijs van nog niet eens één boekje!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij stilzitten? Daar geloven we niet in!
    Die aap ziet er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, die is leuk!
    Ik vraag me alleen wel af waarom je die nu in een maatkan hebt gestopt... :-p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij kroop er zelf in natuurlijk....de apekop!

      Verwijderen
  5. Ja iedereen kent de patroontjes, maar ze zijn toch zo mooi. Juist zoals deze aap. Mooi!!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk! Maar de patroontjes blijven leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kookaap is het geworden, heel leuk! Kan best geloven als je hieraan begint dat je hem af wil zien! En jij stilzitten? heel moeilijk denk ik, net als ik, dat vind ikzelf de grootste straf die ze me kunnen geven :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen