vrijdag 1 november 2013

Halloween-sfeertje

Even een foto van mijn kist!
Deze mooie houten kist heb ik van een lieve vriendin gekregen en staat hier al weer wat jaartjes.
De kist is nu gepromoveerd van de hal naar de woonkamer.
Erin zitten lopende haak/brei en borduurprojecten, tenminste dat is de bedoeling...haha, in de praktijk staan er nog net zoveel plastic tasjes op de grond en naast de bank...bloos...
Maar ik heb het mezelf natuurlijk ook niet makkelijk gemaakt wat dat betreft!
Want zeg nou zelf...hoe open je steeds die kist als je er OP een tafereel hebt neergezet?

Deze keer is het in herfst en Halloween stijl.
De spulletjes heb ik in de loop der jaren gehaakt en verzameld.
Hihi, volgens mijn pa is dit de kist van Hugo de Groot...maar dan moet dat een klein mannetje geweest zijn!

Fijn weekend allemaal!
groetjes van Pauline

6 opmerkingen:

  1. Dat was ook de eerste gedachte toen ik je foto zag: "heel leuk, alleen zo kan je er niet meer wat indoen". Ook reuze herkenbaar. Ik heb ook zelfs al diverse opbergdingen in de kamer waar mijn projecten in moeten en "mijn hoekje van de bank" ligt zo mogelijk nog voller dan ooit!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owww kei gaaf.... en kist maar een poos dicht laten hihi

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Halloween sfeertje. Prachtige kist.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap Halloween tafereeltje heb je daar bovenop een ongelooflijk mooie kist die zou ik ook wel willen krijgen :-) en die lopende projecten, daar hebben we allemaal last van!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sommige kerels zijn heel goed op te vouwen tot kleinere pakketjes hoor :-p
    Ik dacht ook meteen onder het lezen: lopende projecten IN de kist met zoveel moois op het deksel? Hoe kom je nu bij je handwerk? Maar gelukkig, je hebt nog meer liggen :-D
    Het staat heel gezellig zo!

    BeantwoordenVerwijderen