zaterdag 23 november 2013

Kerst

Jawel, kerst...want ook al is de sint nog niet vertrokken, als je iets voor het kerstfeest wil maken dan moet je dat wel op tijd doen!
Meestal ben ik net als een hele hoop anderen op het laatste moment bezig.
Maar dit jaar was ik er op tijd bij!
Moest ook wel want 13 december is er een kerstmarkt op de dagbesteding waar ik help.
Daar ga ik ook zingen met mijn koortje.
En dus wil ik er die dag extra feestelijk en kersterig uitzien.
Nu heb ik een mooie rode feestjurk met glittertjes...maar die is wel wat aan de blote kant.
Daarom heb ik er een zachte bolero/capelet bij gebreid.
Ik dacht er wel een tijdje over te doen maar het was zo klaar!
Lekker op dikke naalden en met het mooie franjegaren wat al een tijdje in mijn voorraad lag te wachten.
Ik heb er nu al zin in!

                                  groetjes Pauline

9 opmerkingen:

  1. Prachtig Pauline! Je zal er fantastisch uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat ga je er stralend uitzien!
    Enne... ik wil wel een foto hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oww je zal dr uit zien als een suoerstar!!! leuk zingen in een koor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel mooi en feestelijk uit. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er nog een mooi en echt kerstachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kerstig!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi. Je gaat helemaal in de juiste sfeer zijn.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij zal echt de perfecte kerstoutfit hebben hoor! Ziet er prachtig uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen