dinsdag 19 november 2013

Sjaaltje

Voor een verjaardag ,vorige week, zocht ik nog een snel zelfmaakcadeautje.
Want dat blijft toch extra persoonlijk vind ik.
Dit patroon , queen Anne's lace scarf, is waarschijnlijk al welbekend bij een hoop mensen.
Het haakt dan ook heerlijk weg!
Ik heb een bolletje sokkenwol genomen met een mooi kleurverloop.Prachtige herfsttinten eigenlijk!
Met een dag of 3 had ik genoeg gehaakt voor een sjaaltje dat lekker is om te slaan.
Als je het patroon eenmaal door hebt is het niet moeilijk.

                                    groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi effect krijg je ook door dat kleurverloop! Mooi cadeau, hoor!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie wil er nu zo een mooie sjaal niet krijgen voor haar verjaardag? Ikke wel hoor!!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owww heel mooi! Leuk effect ook met die wol!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een heel feestelijk sjaaltje geworden! Het zal wel erg goed ontvangen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke sjaal!!! heeeeeeeeel mooi van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt me wel geen makkelijk patroon. Wel leuk met dat verloop garen.

    BeantwoordenVerwijderen