maandag 25 november 2013

Weer een Jacobus af...

En daar is Jacobus de 4e......


Het was even puzzelen met het Fenna garen, maar het is gelukt. Resultaat is dat ik nu vele bolletjes roze en paars over heb dus is de volgende een roze...

Hij heeft een paar dagen doorgebracht met nummertje 3....heel gezellig samen eventjes bijpraten...


Want nummertje 3 heeft een gelukkig nieuw baasje en nummer 4 gaat binnenkort ook op reis naar een nieuw huis....


Inmiddels staat er alweer eentje op de pennen voor de dochter van een stiefzus....deze aap krijgt een jurk aan en zij gaat op 5 december eerst in een zak op reis....

De bolletjes roze en paarse fenna liggen al te lonken.....maar die moeten nog even wachten...

Nu heb ik er altijd een hekel aan gehad om dezelfde dingen meerdere malen te maken, maar een Jacobus breien verveelt nooooit!

groetjes (breiheks??) Esther

11 opmerkingen:

  1. Ohh, wat zijn ze leuk! Ik heb het patroon van Jacobus ook. Ik heb nu weer een paar sokken op de pennen. Als dat klaar is, moet ik er toch ook echt eens één maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeee, daar is de heks!!! Wat zijn je aapjes mooi...zucht...kan ik niet aan tippen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oww mooi zeg!! inderdaad is jacobus altijd leuk in welke kleur en uitvoering dan ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi geworden,ik vind dat altijd zo knap om te zien gebreide knuffels

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In het Fenna garen geeft die ook een pracht resultaat. Staat op mijn verlanglijst om te maken.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is ook leuk, een Jacobus van Fenna, je hebt het heel mooi gedaan met de kleuren!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw deze is ook weer zo leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Misschien moet je wel van naam veranderen??? Jacobus wil ik ook nog eens maken, maar later, nu eerst effe andere dingen! Hij is prachtig geworden!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé Esther, fijn om ook weer eens iets van jou te zien/lezen!
    Deze Jacobussen zijn prachtig! Ze gaan vast een heerlijk knuffelleven tegemoet :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die aapjes zijn zooooo leuk!
    De ontvangers zullen er wel heel erg blij met zijn!

    BeantwoordenVerwijderen