maandag 30 december 2013

Adventssjaal

Ja, hij is af!
Gisteravond het laatste stukje gebreid.
Ik ben blij toe ook want het was een grote klus.
Al bleef het wel leuk om te doen door al die verschillende patroontjes EN door de afwisseling in kleur.
Het is een heerlijke grote sjaal geworden waar ik zeker veel plezier van zal hebben.
Hierbij wil ik Anna bedanken voor het elke dag weer plaatsen van de Nederlandse vertaling en voor alle tips die ze heeft gegeven!
Ik heb 23 patronen gebreid, dag 10 was niet te doen helaas.
Maar de sjaal is meer dan lang genoeg, dus dat geeft uiteindelijk niet.

De hele sjaal is niet op de foto te krijgen, maar zo hebben jullie vast wel een idee hoe hij is geworden.

                                             Fijne jaarwisseling!
                                               groetjes Pauline

9 opmerkingen:

  1. wowww staat je tof en wat is ie mooi zeg ♥
    ik wens jou heksje pauline en de andere haakheks hihi esther een goed uiteinde en een top creatief 2014 toe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Mooie kleuren heb je gebruikt =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele klus geweest, maar het resultaat mag er zijn! Veel plezier ervan! En een goed uiteinde gewenst en een prachtig 2014!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow leuk!!!!!

    Fijne jaarwisseling x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dat noem ik nu nog eens een sjaal! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Pauline! De kleuren passen heel goed bij je!
    Fijne jaarwisseling en een fantastisch 2014, waarin heel veel mooie momenten zullen overheersen en positiviteit en creativiteit de overhand hebben. Maak er wat moois van met je dierbaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie sjaal. Die kleuren...helemaal mijn ding.
    Fijne eindejaarsfeesten en de al het goeds voor 2014.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie sjaal Pauline, hopelijk ziet mijne er binnenkort ook zo super uit! Ik ben bijna klaar met dag 9 en zal dag 10 na alles te hebben gelezen maar wijselijk overslaan! Al het beste voor 2014!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wowwwwwwwww dat is mooi geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen