zondag 22 december 2013

Bloemen en uilen

Soms krijg ik een verzoek om iets te haken.
Dat doe ik graag!
Het gaat mij niet om het geld, meestal is het gewoon materiaalvergoeding.
Nee, ik vind het gewoon leuk om iemand blij te maken :)
Dus dan zwaai ik met mijn toverstafje...of uhhh, haaknaaldje...en dan:
Hatsikidee!

bloemen, een uiltje en een muts

Dat uiltje en de muts zijn een "bonus".
Het gaat eigenlijk alleen maar om de bloemen, die gaan gebruikt worden voor een mobile voor boven een babybedje.
Ik heb het gehaakt voor  iemand waarvan de dochter in blijde verwachting is.
Ik hoop dat ze het allemaal leuk gaat vinden!

                                             groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik haakte met deze bloemen en sjaal zie op mijn blog ;-)

      Verwijderen
  2. mooie bloemen!! zal gezellig staan op de babykamer!!
    en de extra bonus zullen ze vast op prijs stellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch ook een lieverd hè! De bonus is nog meer dan de eigenlijke opdracht! Mooie haaksels heb je weer tevoorschijn getoverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke haaksels! Dat mutsje is echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen