zondag 1 december 2013

Engeltje

In het laatste blad van Hobby Handig stond dit schattige patroon van Christel Krukkert.
Met genoeg katoen in voorraad ben ik lekker aan de slag gegaan.
Wel jammer dat er 4 fouten in het patroon zitten, maar het eindresultaat is leuk geworden!
Haha, kijk eens naar die teentjes, die vind ik echt geweldig.
Het goudgaren komt van de Wibra, glittert erg mooi.
En zo ben ik al lekker in de kerststemming aan het komen.
Er ligt op het moment nog van alles dat af moet of in elkaar...waarom zijn vrije dagen altijd zo snel om???!




                                              groetjes Pauline



12 opmerkingen:

  1. Een heel knap engeltje, maar de patroontjes van christel krukkert zijn nu eenmaal altijd prachtig!
    En ja, vrije dagen zijn ook bij altijd veeeeeel te snel om :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, super leuk gemaakt. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief engeltje, 't is te hopen dat het geen Bengeltje wordt (zoals ik, hi,hi)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatje, ik heb hem zien staan in dat blad. een kennis van mij gaat hem ook maken.
    zal haar zeggen dat er 4 fouten in zitten. enige kans op uitleg waar die zitten?
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk! Ook goed gebruik van dat goudgaren. Ik heb alleen de zilverkleur genomen. Jammer... Was inderdaad heel geschikt voor engeltjes!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen