woensdag 4 december 2013

Hulpje

Kijk, wat er nu zit op mijn boekenplank!
Een echt kerstelfje, het hulpje van de kerstman.
Niet echt iets wat wij hier in Nederland kennen, maar dat geldt eigenlijk wel voor dat hele kerstmannen gedoe, toch?
Het ventje was snel gehaakt, volgens DIT patroontje.
De armpjes en beentjes zijn opgevuld met een pijpenrager, en ook in het lijf zit er eentje, zodat het nekje mooi overeind blijft.
En nu maar hopen dat dit kereltje MIJ ook wat wil helpen....wat denken jullie?
Kan hij was ophangen, strijken, stofzuigen,ramen lappen...???
Zou fijn zijn! ;)

                                           groetjes Pauline

8 opmerkingen:

  1. Hij is leuk!
    Hij kan je in ieder geval helpen met blij-zijn, in kerstsfeer komen én met kijken of jij al je huishoudelijke klusjes wel goed doet :-p Dat is toch al heel wat? :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. santa's elf is een film die ik eens heb gezien dus ik kon heet prachtige haakwerk wel gelijk plaatsen ow ow ow wat is ie leuk

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kerstelfje is een kerstelfje. Neen dat help niet bij de was en kuis. Je zal dus nog verschillende andere elfjes moeten maken voor al die andere klussen ;-).
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat je het toch zelf moet gaan doen. Het is wel een schatje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat het de ondeugende elf is :P
    Stiekum maakt hij snachts of als je weg bent troep...
    Dus als er opeens een boek uit je boekenkast is gevlogen weet jij wie dat heeft gedaan!

    Hij ziet er schattig uit...maar o o o ...ondertussen....hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knappe kerel, maar zo te zien zit er geen werklust in :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen